مهارت های فریلنسری

مهارت های فریلنسری

چه مهارتهای مستقل در حال حاضر بیشتر مورد تقاضا هستند؟

فریلنسینگ یکی از سریعترین ایده های ایجاد شتاب در سمت و یکی از سریعترین بخشهای اشتغال در ایالات متحده است.

اما اگر فورا مهارت های آزاد ندارید ، دانستن اینکه از کجا شروع می شود ناامیدکننده است. خبر خوب این است که شما توانایی یادگیری مهارت های جدید را دارید؟

۱. ایجاد و ویرایش ویدئو

تردیدی نیست که ، به عنوان شکلی از بازاریابی محتوا ، ویدئو در حال افزایش است. افراد ۲.۶ برابر بیشتر وقت خود را در سایت های دارای فیلم می گذرانند. با آگاهی بیشتر و بیشتر مشاغل از ارزش فیلم برای افزایش فروش ، تقاضا همچنان رو به افزایش است.

شما احتمالا قبل مصرف کننده محتوای ویدئویی هستید و اگر می خواهید به کسب و کارها و مارک های تجاری کمک کنید فیلم های عالی بسازند ، این یک مهارت مستقل عالی برای کشف است. به علاوه، این فرصتی برای تمرین خلاقیت در یک صحنه با رشد سریع است.|

۲. بازاریابی ویدئویی

اگر ویرایش ویدئو در حال افزایش است ، فقط منطقی است که بازاریابی ویدیویی نیز باشد. از این گذشته ، اگر مارک های تجاری قصد ساخت فیلم دارند، می خواهند آنها را تبلیغ کنند! اگر ویرایشگر و بازاریاب عالی فیلم هستید، این مورد به شما کمک می کند ، اما این کارها اغلب از هم جدا هستند ، بنابراین خوب است فقط در یک مورد عالی باشید.

یوتیوب ، فیس بوک، اینستاگرام و سایر کانال های اجتماعی همه به شدت ایجاد و تعامل ویدئو را تحت فشار قرار می دهند. آیا می توانید به کسب و کارها کمک کنید تا فیلم های خود را ایجاد و به بازار عرضه کنند تا مخاطبان جدیدی را به خود جلب کنند

۴. نوشتن مستقل

هر وب سایت به محتوا نیاز دارد – و نویسندگان مستقل آماده هستند تا این نیاز را برآورده کنند!

خبر خوب این است که شما احتمالا از قبل می دانید چگونه بنویسید ، بنابراین اینجا را از ابتدا شروع نمی کنید. هنوز ، مهارت خاصی در نوشتن محتوای آنلاین وجود دارد که هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو آن را دوست دارند.

(بیش از یک دهه است که تمرین می کنم و هنوز همه چیز را درک نکرده ام!)

۵. نوشتن متن

نوشتن مطالب تبلیغاتی زیر تخصص نوشتن مستقل است که شامل ایجاد محتوای اقناعی یا فروش کپی” می شود. این

می تواند متن موجود در صفحه فروش ، زبان موجود در ایمیل یا توضیحات محصول در آمازون باشد. با جابجایی تجارت بیشتر به صورت آنلاین ، تقاضا برای نویسنده های تبلیغاتی قوی افزایش می یابد.

هزینه نوشتن مطالب تبلیغاتی چقدر است؟ از آنجا که این یک زمینه تخصصی تر است ، می توانید نرخ های بالاتری را فرمان دهید. به عنوان مثال ، پرنا و تیمش در Content Bistro برای هر بسته از نوشتن متن های تبلیغاتی خود هزاران دلار هزینه می گیرند.

۶. متخصص سئو

من احتمالا قبل از توجه به SEO (بهینه سازی موتور جستجو)، ۱۰۰۰ پست وبلاگ نوشته ام ، چه رسد به اینکه یک فرایند استراتژیک در مورد آن ایجاد کنم. این روزها ، من درک بهتری در مورد چگونگی ایجاد محتوای دارای رتبه خوب در Google دارم. (اگرچه الگوریتم ها به طور مداوم در حال پیشرفت هستند) به طور طبیعی ، هر کسب و کار در جهان می خواهد در راس نتایج جستجو برای کلمات کلیدی هدف خود قرار گیرد ، که به معنای تقاضای همیشه سبز برای کمک به جستجوگرها است. و از آنجا که این نتایج عالی می تواند به معنای پول جدی باشد ، این یک مهارت مستقل است که می تواند بسیار خوب پرداخت کند

۷. ویرایش و تصحیح

با بیشتر شدن تعداد شرکت هایی که محتوای آنلاین ایجاد می کنند ، تقاضای فزاینده ای برای کسی وجود دارد که قبل از شروع به کار آن را تصحیح کند. این در واقع یک مهارت مستقل است که من چند سال پیش و با تخصص در کتاب های غیر داستانی ، خودم را تمرین کردم. من استدلال کردم که من یک دانش آموز انگلیسی مناسب در مدرسه هستم ، از خواندن به عنوان یک سرگرمی لذت می برم ، و حتی خودم چند کتاب نوشته ام. من می توانم پول بگیرم تا به نویسندگان دیگر کمک کنم بهترین کارهایشان را در دنیا انجام دهند.

۸. طراحی گرافیک

طراحی گرافیکی مجموعه مهارتی است که می تواند در طیف وسیعی از پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد. این موارد شامل ایجاد تصاویری برای محتوای وبلاگ ، تصاویر شبکه های اجتماعی ، طراحی وب سایت و ایجاد اینفوگرافیک و موارد دیگر است. این نوع کارها برای افرادی هنرمند که توجه زیادی به جزئیات دارند، مناسب است.

در این خط کار، مشتریان به اندازه نمونه کارها به سابقه کاری شما اهمیت نخواهند داد. برخی از کارهای خود را انجام دهید و آن را در یک وب سایت نمونه کارها مانند Dribbble منتشر کنید تا بتوانید به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که موارد خود را می دانید.

۹.حسابداری و دفترداری

حسابداری کار دیگری است که به راحتی از خانه انجام می شود. اگر مشاغل کوچک به کارهای حسابداری احتیاج دارند ، بیشتر آنها قبل از استخدام کارمندان داخلی به فریلنسرها یا آژانس ها مراجعه می کنند. در ایالات متحده، هیچگونه گواهینامه رسمی حسابداری لازم نیست ، اگرچه تخصص در نرم افزار حسابداری مورد نظر شما لازم است.

۱۰. توسعه وب

در حال حاضر بسیار مورد تقاضا است و تا زمانی که افراد وب سایت داشته باشند ادامه خواهد داشت. در

حقیقت ، شواهد زیادی وجود دارد که به اندازه کافی توسعه دهندگان وب برای پاسخگویی به تقاضا وجود ندارد. اگر از کار فنی و حل مسئله لذت می برید ، این مهارت مستقل می تواند برای شما مناسب باشد.

۱۱. بازاریابی شبکه های اجتماعی

با متوسط مصرف کننده اینترنت در اینترنت بیش از ۲ ساعت در روز در شبکه های اجتماعی ، جای تعجب نیست که مشاغل در حال سرمایه گذاری منابع خود هستند تا به صورت آنلاین به ما دسترسی پیدا کنند. اگر در فیس بوک ، توییتر ، Pinterest ، Linkedin ، اینستاگرام ، Tiktok یا هر برنامه بزرگ بعدی گیر افتاده اید ، در نیمه راه هستید. اکنون این بلیط برای کمک به مشاغل و مارک های تجاری است که می توانند مخاطبان و فروش خود را از طریق این کانال ها افزایش دهند.

بازاریاب های شبکه های اجتماعی چقدر درآمد دارند؟ نرخ فریلنسر شبکه های اجتماعی از ۱۵ تا ۵۰ دلار در ساعت شروع می شود و می تواند تا ۱۰۰ دلار در ساعت هم برسد

۱۲. فروش و توسعه تجارت

اکنون بسیاری از مارک ها در حال ساخت تیم های فروش از راه دور هستند. این امر به ویژه برای مارک های کوچکتر که بودجه ای برای استفاده از تکرارهای فروش تمام وقت ندارند، اما برای فروش محصول خود نیاز به تماس شخصی نمایندگی فروش دارند، صادق است. عوامل تقاضای توسعه تجارت Lease a Sales Rep ، شرکتی متخصص در امر برون سپاری فروش ، فهرست ۵۰۰۰ شرکت را در ۶ شرکت ۱۰ ساله اخیر با رشد سریع تر قرار داده است.

۱۳. امنیت دیجیتال و “هک اخلاقی”

متخصصان امنیت سایبری مسئول طراحی ، آزمایش ، پیاده سازی و نظارت بر اقدامات امنیتی شبکه یا وب سایت هستند.

نقض داده ها و نشست امنیتی می تواند میلیون ها دلار از دست رفته درآمد، هزینه های حقوقی و تبلیغات بد را برای شرکت ها در پی داشته باشد.

۱۴. توسعه برنامه موبایل

اگر می خواهید به آینده فناوری موبایل و دستگاههایی که به آنها اعتماد می کنیم کمک کنید ، توسعه برنامه موبایل ارزش بررسی دارد. برنامه ها برای ماندن در اینجا هستند و این یک بازار بزرگ و در حال رشد است که اگر می توانید مهارت ها را بیاموزید می توانید از آن استفاده کنید. روند رشد توسعه تلفن همراه کاربران گوشی های هوشمند روزانه بیش از ۳ ساعت و نیم با استفاده از برنامه های موجود در تلفن خود می گذرانند؟

سال گذشته مصرف کنندگان بیش از ۲۰۰ میلیارد برنامه را بارگیری کردند و ۱۲۰ میلیارد دلار برای خرید برنامه های مشترک ، اشتراک ها و خریدهای درون برنامه ای ، ۱۲۰ میلیارد دلار هزینه کردند.

۱۵.Voice Over Artist

آیا می توانید برای صحبت پول پرداخت کنید؟ کری اولسن ، یک صداپیشه حرفه ای به من اطمینان داد، کمی بیشتر از این وجود دارد ، اما این یک مهارت مستقل است که تقاضا می کند. صداپیشگان فیلم های مفسر، کتاب های صوتی ، تبلیغات ، معرفی پادکست ، بازی های ویدیویی ، پیش پرده های فیلم ، فیلم های آموزشی شرکتی و موارد دیگر را روایت می کنند. وقتی شروع به توجه کردید ، همه جا متوجه صدای بیش از حد خواهید شد.

(علی رغم ضبط صدها قسمت پادکست ، من دقیقا یک صدای پولی را از طریق کنسرت انجام داده ام – سخت تر از آن است که به نظر می رسد!)

فاکتورهای رشد صدا طبق Voices.com، تقاضا برای صدای بیش از حد کار ۱۰-۱۵% در سال در حال افزایش است. این امر به دلیل رشد شدید در بازارهای محتوای آموزشی و آنلاین است.

۱۶. کارشناس خدمات وب آمازون

خدمات آمازون وب پشتوانه فنی بسیاری از سیستم عامل های معروف امروزی هستند، از جمله Pinterest ، Slack و Netflix. این شرکت ها به جای ایجاد زیرساخت های سرور و مرکز داده ، اساسا به آمازون پرداخت می کنند تا این کار را برای آنها انجام دهد. این یک مهارت مستقل و آزاد است که سریعا رشد می کند و تخصصی برای یادگیری است، اما می تواند بسیار خوب پرداخت کند.

عوامل تقاضای خدمات وب آمازون AWS هر ساله ۳۰-۴۰% رشد می کند و ۴۰٪ از کل بازار ابر را تأمین می کند.

۱۷. دستیار مجازی

دستیارهای مجازی افراد حرفه ای اداری از راه دور هستند که به کسب و کارهایی با کارهای بسیار متنوع کمک می کنند.

من امروز برای تکمیل پروژه های تحقیقاتی ، اجرای گزارش های هفتگی، قالب بندی محتوای وب سایت و موارد دیگر با VA کار می کنم. در گذشته من دستیار مجازی برای کمک به اجرای کمپین های تبلیغاتی و مدیریت پشتیبانی مشتری از گفتگوی زنده استخدام کردم.

عوامل تقاضای دستیار مجازی دستیاران مجازی در دهه آینده به عنوان شرکت های بیشتری که از راه دور کار می کنند ، رشد می کنند. در حال حاضر میلیون ها متخصص اداری در ایالات متحده فعالیت می کنند و این نوع پشتیبانی چیزی است که تقریبا هر مشاغل موجود در کشور می توانند از آن استفاده کنند.

۱۸. متخصص هوش مصنوعی طبق گزارش

LinkedIn، صنعت هوش مصنوعی سالانه ۷۴% رشد دارد. اگر به آینده فناوری علاقه مند هستید ، در مورد یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی سر و صدا زیادی وجود دارد. در حقیقت، مارک کوبان اخیرا گفته است که اگر امروز مجبور است یک فشار جانبی جدید را شروع کند، این امر در آA خواهد بود. وی گفت: اگر من ۱۶ ساله بودم ، می توانم مطالب Google Home ، Amazon Alexa ، Microsoft

را یاد بگیرم و نحوه ایجاد اسکریپت ها را بیاموزم. سپس به خانه همسایگان من بروید … و ساعتی ۳۰ دلار برای نصب آن در خانه خود شارژ کنید.”

۱۹. تحلیلگر داده / دانشمند دانش

Big Data چندین سال است که یک کلید واژه است ، اما با داده هایی که جمع می کنیم چه کار می کنیم؟ این همان جایی است که دانشمندان و تحلیلگران داده ها را وارد می کنند. از نظر LinkedIn ، این حوزه با یک کلیپ سالانه ۳۷٪ و تحت سلطه شرکت های بزرگ فناوری در حال رشد است.

۲۰.مترجم

با توجه به راهپیمایی بی وقفه خدمات ترجمه Al ، این یکی برای من کمی تعجب آور است ، اما یکی از بخش های شغلی با رشد سریع است. BLS سالانه ۱۹ درصد رشد تقاضا برای مترجمان و مترجمان را پیش بینی می کند. این امر توسط جهان جهانی و به طور فزاینده جهانی و جمعیت های متنوعی که در ایالات متحده و سایر مناطق زندگی می کنند ، هدایت می شود. طبیعی است که اگر از قبل به دو زبان روان صحبت می کنید ، این یک مزاحمت عالی است.|

درآمد مترجمان چقدر است؟ مترجمان آزاد معمولا در هر ساعت ۲۰-۳۰ دلار درآمد دارند.

اشتراک گذاری: