مشاغل فریلنسری

فریلنسری چیست ؟ مهم ترین مشاغل فریلنسری کدام ها هستند ؟ به چه کسب و کار هایی فریلنسر گفته می شود ؟ و .. سوالاتی می باشد که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت . ممکن است که شما در کنار کارهای اصلی خود همانند تحصیل ، کارهای ثابت و … وقت اضافه داشته باشید و نخواهید آن را به بطالت بگذرانید و یا نیاز به کسب درامد دارید اما نمی توانید کار ثابتی را پیدا کنید و یا انجام دهید ، در این شرایط است که شما با داشتن یک مهارت تا حد حرفه ای می توانید به صورت فریلنسری کسب درآمد داشته باشید. فریلنسری لغتی جدید است که در دو دهه اخیر مطرح شده است معنی لغوی آن یعنی آزاد کار، به معنای این است که شما با استفاده از توانایی و مهارتی که در زمینه های مختلف دارید شروع به کسب در امد کنید . در واقع کارهای فریلنسری را می توان مشاغلی دانست که بدون داشتن تعهد خاصی به فرد و یا شرکت به صورت تکی فرد با استفاده از مهارت خود و گرفتن پروژه های متنوع از کار فرما های مختلف به صورت کوتاه مدت قرار داد امضا می کند و در قبال انجام پروژه دستمزد خود را دریافت می کند. شما برای اینکه کار فریلنسری خود را شروع کنید و به کسب درامد برسید نیاز به دو فاکتور مهم دارید که عبارت است از : ۱) داشتن یک مهارت در حدی که بتوانید پروزه های مختلف آن زمینه را انجام دهید . ۲) پیدا کردن راهی برای ارتباط گرفتن با کارفرما ها و دریافت پروژه های مختلف در حوزه توانایی و مهارت خود .

اگر شما این دو مورد را حل کنید و داشته باشید می توانید تبدیل به یک فریلنسر شوید و از این راه در امد داشته باشید. برنامه نویسی ، طراحی گرافیک ، طراحی سایت ، سئو سایت های مختلف ، تولید محتوا ، موسیقی ، آموزش ، نقاشی و طراحی، نویسندگی و … از جمله مهارت هایی است که به صورت فریلنسری می توان از آنها کسب در امد کرد.

برنامه نویسی در زبان های مختلف ، کارهای طراحی سایت و سئو در راس پر درامد ترین کارهای فریلنسری قرار دارند که شما می توانید درآمد هایی حتی بیشتر از کار های ثابت به دست بیاورید، زیرا که این نوع از پروژه ها نه تنها از طریق کار فرماهای داخلی بسیار زیادی ایجاد می شوند و پول خوبی نیز در مقابل آنها می دهند بلکه از طریق کار فرماها و شرکت های خارجی نیز می توان پروژه دریافت کرد و به صورت دلاری کسب در امد داشته باشید. مورد دوم که مربوط به مطرح کردن خود است، شما باید از طریقی توانایی خود را مطرح کنید و به نمایش بگذارید تا کارفرماها بتوانند که پروژه های خود را به شما بسپارند. امروزه سایت های زیادی در حوزه کارها و پروزه های فریلنسری در حوزه های مختلف مشغول به کار هستند که بین این سایت ها، سایت های رایگان نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و پروژه مناسب خود را بیابید. همچنین اپ ها و صفحات مجازی مختلف نیز از راه های دیگر است که می توانید به دنبال پروژه مربوط به توانایی خود باشید .

برترین مشاغل فریلنسری مشاغل فریلنسری می توانند در حوزه های مختلفی صورت گیرند، اما اگر بپرسید که برترین کارهای فریلنسری کدام ها هستند، به طور قطع می توان جواب داد که به دلیل گسترش تکنولوژی و اینترنت و افزایش نیاز ما به این دو موارد کارهای مربوط به اینترنت و وب مثل برنامه نویسی ، طراحی سایت ، تولید محتوا ، سئو سایت و انجام خدمات بهینه سازی سایت ، کار های گرافیکی و … می باشند که در راس پر درامد ترین و همچنین پر طرفدارترین کار های فریلنسری هستند که شما می توانید با کسب مهارت های لازم در یکی از زمینه ها نه تنها به صورت فریلنسری کسب در امد داشته باشید بلکه به | راحتی می توانید که کار ثابت نیز پیدا کنید، زیرا که در این زمینه ها درخواست نیرو بسیار زیاد است. مثلا شما می توانید که یک زبان برنامه نویسی را تا حد حرفه ای یاد بگیرید و از آن طریق شروع به کسب در امد کنید و یا فن سئو را یاد گرفته و شروع به انجام سئو پروژه ای کنید ( سئو دارای انواع مختلف می باشد ) و … این گونه کارهای فریلنسری علاوه بر اینکه برای شما کسب درامد دارد باعث می شود که مهارت خود را ارتقا دهید و همچنین در کنار عواملی همچون تحصیل و … برای هزینه های شخصی خود درامد کسب کنید .

به چه کسب و کار هایی فریلنسر گفته می شود؟ فریلنسر به چه کسی گفته می شود ؟ فریلنسر شخصی می باشد که با داشتن مهارت و توانایی در زمینه مشخص ، بدون داشتن تعهد و قرار داد ثابت با شرکت و یا فرد خاصی اقدام به این می کنند که با دریافت پروژه های کوتاه مدت کسب در آمد داشته باشند. این افراد با استفاده از سایت های فریلنسری و همچنین دیگر صفحات مجازی می توانند پروژه های مختلف را دریافت کنند

در واقع در طول انجام کار توسط فریلنسر نظارتی بر کار آن صورت نمی گیرد و آنچه مهم است نتیجه کار است که طبق خواسته ها و مفادی باشد که در قرار داد ذکر شده باشد. این نوع از کارهای امروزه خیلی افزایش یافته است و افراد از این طریق درامد های زیادی را کسب می کنند . شما باید با برنامه ای دقیق مهارت خود را ارتقا دهید ، برای خود حداقل میزان در امد را در نظر بگیرید و از انواع مختلف سایت ها و روش ها برای دریافت پروژه اقدام کنید و از تمام وقت خود به درستی استفاده کنید تا تبدیل به فریلنسری موفق شوید و در امد بالا کسب کنید .

اشتراک گذاری: