پروژه بین المللی

پروژه بین المللی چیست ؟

چگونه می توان پروژه های بین المللی را پیدا کرد و از آنها کسب درامد کرد ؟ امروزه تکنولوژی و اینترنت راه های کسب درامد زیادی را در پیش روی افراد قرار داده اند ، انجام کارهای فریلنسری از نمونه این کارها می باشد که شما می توانید از آن کسب درامد داشته باشید. این کار می تواند در زمینه های مختلف صورت بگیرد که در راس همه انها مهارت های مربوط به وب همانند برنامه نویسی ، طراحی سایت ، کارهای گرافیکی و … می باشد. شما با کسب این مهارت ها تا حد حرفه ای که بتوانید پروژه های مختلف را دریافت کنید می توانید که کسب و کار تک نفره خود را آغاز کرده و به صورت تکی و بدون داشتن تعهد به فرد خاصی به صورت فریلنسر شروع به کار کنید. در این نوع از کارها از طرف کارفرما هیچ گونه نظارتی بر کار فرد صورت نمی گیرد و انچه که مهم است این است که نتیجه کار شما طبق اهداف و خواسته هایی باشد که در ابتدا شما باید آنها را انجام می دادید .

فریلنسرها علاوه بر اینکه می توانند به صورت داخلی پروژه های مختلف را دریافت و با انجام آنها مزد خود را دریافت کنند ، می توانند که به صورت خارجی نیز از کارفرماهای خارجی پروژه دریافت کنند و آنها را انجام دهند ، به این گونه از پروژه ها اصطلاحا پروژه های بین المللی می گویند. شما معمولا با انجام پروژه های بین المللی به دلار کسب درآمد می کنید و همچنین می توانید که دید جهانی نسبت به پروژه های متنوع مربوط به رشته خود را مشاهده و تجربه کنید و در رزومه و نمونه کارهای خود داشته باشید . راه های پیدا کردن پروژه بین المللی استفاده از سایت های فریلنسری در سطح جهان می باشد که شما با استفاده از این سایت ها می توانید پروزه های در حد توان خود را بیابید و انجام دهید و کسب درآمد کنید. این سایت ها و سامانه ها با یک جست و جوی ساده در اینترنت به راحتی یافت می شوند . پس اگر مهارتی به خصوص در حوزه هایی مانند زبان های برنامه نویسی ، طراحی سایت و … دارید می توانید همین الان با استفاده از پلتفرم هایی که برای کارهای فریلنسری و پروژه های چه داخلی چه خارجی وجود دارند شروع به کسب درآمد کنید .

مزیت های گرفتن پروژه بین المللی پروژه بین المللی دارای چه مزیت هایی می باشند ؟ شاید با خود در رابطه با مزیت های دریافت پروژه های بین المللی بپرسید ، در این قسمت به بررسی مهم ترین فواید و مزیت های انجام کارهای فریلنسری اشاره خواهیم کرد. مهم ترین این مزیت ها عبارت است از : ۱) شما با انجام پروژه های بین المللی در سطح جهانی کار انجام می دهید و می توانید که پروژه های مختلف و متنوع در سطح های مختلف و دیدگاه های مختلف را تجربه کنید که این برای ارتقای مهارت شما و همچنین نمونه کار و رزومه شما بسیار مفید واقع خواهد شد. ۲) اگر شما قصد مهاجرت کاری به کشوری را دارید داشتن پروژه های بین المللی موفق در رزومه شما و همچنین داشتن ارتباط با کارفرماهای خارجی می تواند بسیار مفید باشد و به شما برای یافتن کار ثابت و مناسب در کشور مقصد کمک بزرگی کند . ۳) شما با انجام پروژه های بین المللی در سطح جهانی کار می کنید و در سطح جهانی نیز درآمد دارید. معمولا هزینه های این نوع از پروژه ها به صورت دلاری و یا هر واحد پولی که بین طرفین به توافق رسیده اند دریافت می شود . ۴) از دیگر فواید انجام پروژه های بین المللی شما می توانید که مهارت خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارید و …

اینها از مهم ترین فواید انجام کار های فریلنسری به صورت بین المللی بود که البته به این موارد محدود نیست . پس اگر شما دارای مهارت خاصی هستید خیلی خوب است که حتی یک بار هم پروژه های بین المللی را تجربه کنید و انجام دهید، زیرا این پروژه ها به شما اعتماد به نفس زیادی را می دهند و باعث می شوند که شما در کار خود با چالش و همچنین مشکلات مختلف روبه رو شوید که مجبور به پیدا کردن راه حل برای آنها باشید در این شرایط است که تجربه کسب می کنید و می توانید به وضوح پیشرفت را در خود حس کنید.

مدیریت پروژه های بین المللی مدیریت پروژه های بین المللی را به چه صورت می توان انجام داد ؟ یکی از مشکلات اساسی برای فریلنسرهایی که از طریق پروژه های داخلی و خارجی کسب درآمد می کنند ، این است که چگونه می توانند که پروژه های بین المللی خود را | مدیریت کنند. برای این کار بهتر است که برای خود برای مدت معینی مثلا یک هفته یک ماه و یا ۱۰ روزه و … به طور کلی در مدت زمان حداکثر یک ماه هدفی را از میزان درآمد خود از طریق کار های فریلنسری تعین کنند، زیرا با این کار فرد می داند که باید به چه مقدار پروژه دریافت کند. در این صورت می توانید یک مدیریت خوب انجام دهید تا به هدفی که برای خود تعیین کرده اید برسید. اگر قرار است که در کارهای فریلنسری موفق شوید باید به این نکات به خوبی توجه کنید ، یعنی تا قبل از رسیدن به هدف خود، زمان و پروژه های بیشتری را با مدیریت های لازم بگیرید. همچنین شما باید در ابتدای کار قانع باشید ، یعنی اینکه ممکن است در ابتدای کار پروژه کم باشد و یا در سطح دانش شما پروژه های زیادی وجود نداشته باشد ، در این شرایط شما بدون هیج ناامیدی و حس شکستی سعی کنید که بیشتر به دنبال پروژه بگردید. از پروژه های ساده شروع کنید و مهارت خود را ارتقا دهید و بدانید با تلاش و کوشش می توانید که به تمام اهداف خود برسید، پس جا نزنید و با انجام هوشمندانه و اصولی کارها در راه خود پیشرفت کنید .

اشتراک گذاری: