پروژه برنامه نویسی بین المللی

برنامه نویسی بین المللی چیست ؟

چگونه پروژه های بین المللی برنامه نویسی دریافت کنیم ؟ نحوه کار با برنامه نویسی به صورت فریلنسری چگونه است ؟ چگونه می توانیم مدرک برنامه نویسی بگیریم ؟ کسب درامد از فریلنسینگ چگونه صورت می گیرد ؟ و … سوالاتی می باشد که قرار است در این مقاله به بررسی آنها بپردازیم . یکی از پردرآمد ترین و پر تقاضا ترین کارها امروزی برنامه نویسی می باشد ، به دلیل موقعیت های شغلی بالا ، جذابیت و تنوع بالا و … بسیاری از افراد خواهان کار در این مشاغل هستند. اما پیدا کردن کار در این زمینه قبل از داشتن مهارت و توانایی کافی ممکن نیست ، شما برای اینکه تبدیل به یک برنامه نویس موفق با درآمد بالا شوید باید ابتدا مناسب ترین زبان برنامه نویسی را برای خود انتخاب کنید. محبوب ترین زبان های برنامه نویسی پایتون ، سی پلاس پلاس ، سی ، جاوا، سی شارپ و … می باشد. بعد از تحقیقات لازم و پیدا کردن زبان مناسب برای خود باید یا به صورت خودخوان و یا شرکت در دوره های مختلف این زبان، از پس پروژه های مختلف بربیایید .

بعد از آن می توانید با به صورت ثابت یا به صورت فریلنسری شروع به کسب در آمد کنید. موضوع کار ثابت که مشخص است ، اما کارهای فریلنسری دسته ای از کار ها می باشند که در این نوع از کار فرد بدون داشتن تعهد خاصی به صورت پروژه ای کسب در آمد می کند. این نوع مشاغل علاوه بر اینکه در داخل کشور دارای پروژه های بسیاری از طرف کارفرماها به خصوص در رشته هایی همانند برنامه نویسی ، طراحی وب ، گرافیک و … هستند شما می توانید با دریافت پروژه به صورت بین المللی نیز کسب درآمد کنید. به این گونه که شما با وارد شدن به پلتفرم های خارجی همانند سایت ها و اپ های مختلف می توانید با پیدا کردن پروژه ای که از پس آن برمی ایید با کارفرماهای خارجی ارتباط برقرار کرده و با انجام پروژه های اصطلاحا بین المللی به صورت دلاری حتی از خارج کشور نیز درآمد کسب کنید . این گونه کارهای فریلنسری بین المللی دارای مزیت های زیادی می باشند، به عنوان مثال شما می توانید با نمونه کارهای خارجی بیشتری آشنا شوید و دید خود را جهانی کنید. در صورت علاقه به مهاجرت ارتباط داشتن با یک کارفرما می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند و … پس اگر به یکی از زبان های برنامه نویسی مسلط هستید می توانید علاوه بر کارهای ثابت و یا فریلنسری های داخلی به صورت بین المللی نیز کسب در آمد داشته باشید .

چگونه مدرک برنامه نویسی بگیریم؟

مدرک برنامه نویسی را به چگونه می توان دریافت کرد ؟ شما با گذراندن دوره های رسمی از طرف آموزشگاه های رسمی و دارای اعتبار می توانید که مدرک خود را در زبان مشخص برنامه نویسی کسب کنید. اما نکته ای که مهم است کلاس و عدم داشتن هزینه و شرایط را شما نباید بهانه کنید تا از یاد گیری یکی از زبان های برنامه نویسی منصرف شوید، زیرا که امروزه اینترنت و فضای مجازی آموزش را خیلی راحت کرده و شما به صورت خودآموز و آموزش های رایگان و یا با هزینه های ناچیز شروع به یادگیری کنید و نگران مدرک نباشید، زیرا که آنچه در اینده شغلی شما به ویژه کارهای فریلنسری دارد مهارت شما در انجام کار است که این مهارت نیز بسته به اراده و میزان تجربه و تمرینی که دارید است. پس اگر به دنبال کسب درآمد بالا هستید برنامه نویسی را در اولویت های خود قرار دهید زیرا که تقاضا برای افراد ماهر در این رشته بسیار زیاد است .

کسب درامد از فریلنسینگ درامد از فریلنسینگ چگونه صورت می گیرد ؟ فریلنسر چه کسی است ؟ به طور کلی به فردی که با انجام کارها و پروژه های کوتاه مدت و بدون داشتن تعهد به شرکت و گروه و کارفرمای خاصی کسب درآمد برای خود دارد فریلنسر گفته می شود، فریلنسرها می توانند در زمینه های مختلفی کارهای فریلنسینگ را انجام دهند به عنوان مثال می توانید که توانایی در حوزه های وب و طراحی سایت ، برنامه نویسی ، موسیقی، هنر، طراحی و … کسب کنید و بتوانید با آنها کسب درآمد کنید. کارهای فریلنسری برای نوجوانان و جوانانی که می خواهند برای خود کسب و کاری را کنار تحصیل و یا شغل های ثابت خود داشته باشند بسیار مفید و مناسب است. برای موفق شدن در کارهای فریلنسینگ باید به دو نکته مهم که عبارت هستند از : ۱) کسب مهارت و ارتقای آن به حدی که بتوانید پروژه های متنوع را دریافت کنید و انجام دهید . ۲) پیدا کردن پلتفرمی همانند سایت های فریلنسینگ مختلف که امروزه از آنها می توان خیلی استفاده کرد وجود دارند. برخی از این سایت ها حتی رایگان می باشند و برخی دیگر دارای هزینه های ناچیز می باشند . از اپ ها و صفحات مجازی مختلف استفاده کنند و خود را به گونه ای مطرح کنید تا کارفرماها شما را پیدا کنند. پس یک فریلنسر موفق زمان و تمام موقعیت هایی که در پیش پای او گذاشته می شود را به خوبی می شناسد و از آنها نهایت استفاده و بهره را می برد، همچنین برای خود حداقل میزان درآمد و یا هدفی را برای مدت مشخص مثلا یک هفته و یا یک ماه در نظر می گیرد و تا قبل از رسیدن به هدف خود ناامید نشده و با قدرت به دنبال کسب پروژه و ارتقای مهارت خود می باشد . نکته دیگر این است که در شروع کارهای فریلنسری ممکن است که برخی مشکلات همانند پیدا نکردن پروژه ، کم بودن درامد و … داشته باشید. این ها همه اتفاقات عادی می باشد که شما باید به خوبی خود را مدیریت کنید و بدون ناامیدی تلاش کنید .

اشتراک گذاری: