آموزش برنامه نویسی

برنامه نویسی از جمله حرفه هایی است که به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به کلاس های حضوری می توانید آن را یاد بگیرید و در این حوزه حرفه ای شوید بنابراین برای آموزش برنامه نویسی می توانید از فلش مموری ها و یا سی دی های آموزش آنلاین استفاده کنید این آموزش ها توسط اساتید برنامه نویسی پر می شوند و به صورت کاملا تصویری در چندین فایل به شما ارائه می شوند و شما با استفاده از این آموزش ها می توانید حرفه ی برنامه نویسی را شروع کنید و در این کار حرفه ای شوید. البته در صورتی که قصد خرید آموزش های آنلاین برنامه نویسی و استفاده از آن ها را دارید بهتر است که ابتدا سبک های آموزش مبتدی را خریداری نمایید و زمانی که در سبک آموزش مبتدی حرفه ای شدید و تسلط کامل پیدا کردید به سراغ آموزش های حرفه ای بروید و سعی کنید که در این زمینه نیز مهارت کافی را به دست آورید و کاملا مسلط شوید. زمانی که در هر دو سبک برنامه نویسی یعنی برنامه نویسی مبتدی و حرفه ای تسلط پیدا کردید برای شروع کار بهتر است که طراحی و نوشتن یک برنامه ی ساده در گوشی های اندروید را انجام دهید و هرگز از پروژه های پیچیده برای شروع کار برنامه نویسی استفاده نکنید زیرا ممکن است که در طول انجام این پروژه ها با مشکل رو به رو شوید و این پروژه ها می توانند شما را خسته و ناامید کنند. برای شروع کردن این کار بهتر است که از کامپیوترهای جدید و پیشرفته استفاده کنید زیرا کارایی این سیستم ها برای انجام شغل برنامه نویسی بیشتر است و شما را خسته نمی کند. برای یادگیری زبان انگلیسی از آپ های موبایل و یا سایت های آموزش آنلاین زبان در خانه استفاده کنید زیرا کلاس های حضوری زمانبر هستند و شما در این کلاس ها زمان زیادی را از دست می دهید و در نتیجه زمان کمتری برای کار کردن و کسب درآمد خواهید داشت.

چگونه میتوانم یک برنامه نویس حرفه ای شوم؟

برای این که یک شخص برنامه نویس به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شود ابتدا باید با چند زبان زنده ی دنیا آشنایی کامل پیدا کند و بر زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد زیرا برنامه نویس ها پس از اتمام کارهای برنامه نویسی باید برنامه ی خود را درون آپ های ایرانی و خارجی قرار دهند تا به فروش برسند بنابراین این شخص باید به زبان انگلیسی مسلط باشد تا توانایی راهنمایی کردن مشتریان و پاسخ دهی به کامنت های آن ها را داشته باشد. از دیگر مواردی که برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای باید به آن توجه کنید یادگیری تمام مراحل کد گذاری و برنامه نویسی به صورت اصولی است و اشخاص برنامه نویس بهتر است که برای پیشرفت و افزایش رونق شغلی خود یک وب سایت شخصی داشته باشند تا برنامه های خود را علاوه بر قرار دادن در اپ های فروش برنامه در وب سایت خود نیز قرار دهند و از این طریق مشتریان بیشتری را جلب کنند. از دیگر مواردی که یک فرد برنامه نویس برای پیشرفت و جلب مشتری و همچنین حرفه ای شدن باید انجام دهد تبلیغ کردن در زمینه ی برنامه نویسی هست البته این کار نیز باید از راه صحیحی انجام شود به طور مثال سعی کنید که در مورد شغل برنامه نویسی با مردم صحبت کنید و افراد مختلف را با چنین شغلی آشنا کنید و کارایی این شغل و برنامه های تولید شده توسط خودتان را نیز در اختیارشان قرار دهید تا از آن ها استفاده کنند شما از این طریق هم به یک برنامه نویس معروف تبدیل خواهید شد و هم از طریق ارتباط با مشتری با نیازهای آن ها آشنا می شوید و ایده های جالبی برای تولید کردن و نوشتن برنامه های جدید در ذهنتان شکل خواهد گرفت. برای این که به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید باید روزانه برنامه های زیادی تولید کنید و مدام در حال آزمون و خطا باشید تا از این طریق با برنامه های پر طرفدار آشنا شوید و تولید آن ها را به حداکثر برسانید پس برای حرفه ای شدن در این شغل بهتر است که به اندازه ی کافی صبور باشید.

 

برنامه نویس کیست؟

برنامه نویس شخصی است که از طریق برنامه نویسی برای انواع گوشی ها و سیستم های کامپیوتری کسب درآمد می کند و مکان شغلی آن در خانه و توسط اینترنت و کامپیوتر است. برنامه نویس ها شغل نسبتا پیچیده ای دارند و شغل و حرفه ی آن ها نیز پیچیدگی ها و سختی های خاص خود را دارد. افرادی که به شغل برنامه نویسی مشغول هستند باید هر روز اطلاعات خود را به روز کنند و با دنیای مجازی آشنایی کامل داشته باشند زیرا تمام پیشرفت های مربوط به تکنولوژی ابتدا درون این فضا قرار می گیرند. امروزه به دلیل پیشرفت وسایل تکنولوژی برنامه نویسی نوعی شغل پر درآمد و پر رونق است و تعداد استخدام افرادی که به طور کامل با حرفه ی برنامه نویسی آشنایی دارند درون شرکت های برنامه نویسی زیاد است و تمامی شهرها استخدام برنامه نویس دارند. بسیاری از افراد معمولا شغل برنامه نویسی را به عنوان شغل دوم خود انتخاب می کنند و در ساعات مشخصی از شبانه روز به برنامه نویسی می پردازند اما افرادی که این شغل را به عنوان اولین شغل خود انتخاب می کنند در این حرفه درآمد بیشتری کسب می کنند زیرا ساعت های بیشتری از شبانه روز مشغول به برنامه نویسی هستند. امروزه بیشتر مشاغل حالت آنلاین و اینترنتی به خود گرفته اند و این گونه مشاغل حتی می توانند بسیار پر درآمدتر از شغل های حضوری باشند اما فعالیت کردن در حوزه ی مشاغل اینترنتی مانند برنامه نویسی باید با دانش و تخصص کافی صورت بگیرد زیرا فقط در این صورت است که این مشاغل با رشد و شکوفایی مواجه می شوند. شغل برنامه نویسی یکی از مشاغلی است که درآمد ثابت و مشخصی در ماه ندارد و میزان درآمد یک شخص برنامه نویس به میزان فعالیت این شخص در طول شبانه روز بستگی دارد و هر چه که شخص برنامه نویس بیشتر کار کند و برنامه های خود را سریع تر و با قیمت مناسب تری در اپ های فروش برنامه ی ایرانی و خارجی قرار دهد از میزان درآمد بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری: