بوت کمپ فریلنسری

بوت کمپ فریلنسری چیست ؟

درآمد زایی از طریق بوت کمپ فریلنسری چگونه است ؟ روند بوت کمپ به چه صورت است ؟ نقش منتور ها در بوت کمپ چیست ؟ و … سوالاتی می باشد که قرار است در این مقاله به برسی آنها بپردازیم ، قبل از توضیح دادن در رابطه با بوت کمپ فریلنسری بهتر ایست به طور خلاصه در رابطه با فریلنسر کار های فریلنسری توضیحاتی را ارایه دهیم ، در حال کلی فریلنسر کسی می باشد و با داشتن توانایی در حوزه های مختلف همانند مهارت برنامه نویسی در زبان هاب مختلف ، طراحی گرافیک ، خدمات بهینه سازی سایت ، طراحی سایت و … بدون داشتن تعهد و قرارداد طولانی با شرکت و یا فرد مشخصی با انجام کار های پروژه ای و کوتاه مدت کسب در امد میکند ، از مهم ترین ویژیگ کار های فریلنسری این است که در حین کار بر روی فریلنسر هیچ نظارتی صورت نیم گیرد، و آنچه اهمیت دارد این است که نتیجه نهایی پروژه همانند آنچه باشد که کارفرما یا همان فرد سفارش دهنده باشد ، معمولا نیز هزینه های کار های فریلنسری بعد از اتمام پروژه به صورت کامل و یا نصف ثبل از شروع و نصف یعد از نتیجه مطابق توافقات بین فریلنسر و کارفرما تصویه می شود . اما به بحث الى این مقاله یعنی مفهوم بوت کمپ فریلنسری می پردازیم ، اگر بخواهیم خیلی راحت و روان مفهوم بوت کمپ را بیان کنیم به مجموعه ای از پوره های آموزشی که معمولا به صورت فشره هستند بوت کمپ می گویند، افراد مختلف با شرکت و تهیه بوت کمپ های مختلف در زمینه های مختلف می توانند که در مدت زمان ها یموتاه حتی به صورت چند روزه نیز مهارت و توانایی را در زمینه های مختلف به دست اوردند و بعد از یادگیری کامل وارد بازار کار از جمله کارهای فریلنسری شوند ، پس اگر فردی هستید که قصد دارید با کسب مهارت در حوزه ای مشخص وارد بازار کسب و در امد شوید بوت کمپ می توانند سر آغاز ورود شما باشد. بوت کمپ ها میتوانند در حوزه های مختلف از جمله ای تی یا همان فعالیت های ربط به حوزه وب و تمولوزی باشد امروزه دوره های فشره زیادی در راستای کد زنی برنامه نوسی زبان های مختلف همانند سی پلاس ولاس ، متلب ، پایتون ، طراحی وب ، گرافیت و … وجود دارد که فرد با شرکت در آنها میتواند که دانشی را در زمینهای مشخص به دست می آورد در مدت زمان کوتاه ، معمولا اصلی ترین ویژگی یک بوت کمپ این سات که فشرده و جامع می باشد .

درآمد زایی از طریق بوت کمپ فریلنسری چگونه است؟

درآمد زایی بوت کمپ فریلنسری چگونه است ؟ همان طور که گفتیم دوره های بوت کمپ دوره های جامع و فشرده ای هستند که فرد با شرکت در آنها می تاند در طی مدت زمان کوتاه حتی چند روزه به مهارت و توانایی در زمینه مشخص برسد و سپس وارد بازار کار شود ، در واقع شما با شرکت در بوت کمپ فریلنسری توانایی و مهارت را کسب میکنند و سپس بعد از آن می توانید با انجام کارهای فریلنسری در زمینه های مختلف که در راس در درامد ترین آنها برنامه نویسی ، طراحی وب سایت ، گرافیک و … می باشد کسب در امد داشته باشید ، کسب در امد از طریق فعالیت های فریلنسری علاوه بر اینکه می تواند در داخل کشور صورت گیرد ، می توان از طریق پروژه های بین المللی کسب در امد از خارج کشور را نیز داشته باشید معمولا برای کار های فریلنسری پلتفرم ها و محیط های انلاین مشخصی وجود دارند که کارفرما ها در آن پروره مورد نظر خود را وارد می کنند . از این طریق با فریلنسر ها ارتباط برقرار کرده و به این گونه پورژه های مورد نیاز خود را به انجام می رسانند .

روند بوت کمپ به چه صورت است؟ روند بوت کمپ به چه صورت است ؟ روند بوت کمپ ها می تواند هر کدام به گونه ای مشخص باشد و با هم دیگر متفاوت باشند، مثلا برخی انلاین و غیر حضوری باشد و برخی دیگر حضوری و تفاوت های دیگر ، اما اگر بخواهیم به مهم ترین مزیت های شرکت در دوره های بوت کمپ اشاره کنیم مهم ترین آنها عبارت است از : ۱) صرفه جویی در زمان : معمولا | همان طور که شاره کردیم دوره های بوت کمپ فشراده هستند و به زمان کمی دارند تا فرد را به سطح مورد نیاز برای ورود به بازار کار برسانند مثلا فردی که ۴ سال در دانشگاه تحصیل می کند تا به یک مهندس نرم افزار تبدیل شود با دره های بوت کمپ می تواند ، زبان های مختلف برنامه نویسی را در زمان کم یاد بگیرد . ۲) در بوت کمپ شما به صورت عملی تر مفتهیم را یادمیگیردی در کنار تئوریک .۳ ) آب کسب مهرات های مختلف در زمینه های مختلف می تواندی که شروع به انجام کار های فریلنسری کنید . از طریق انجام کار های پروژه ای داخلی و خارجی علاوه بر کسب در امد روزمه و نمون کار ههای خود را قوی تر کنید .

نقش منتور ها در بوت کمپ منتور چه کسی است ؟ نقش منتور ها در بوت کمپ چیست ؟ معمولا به افرادی که دارای مهرات و تجربه خاص در یک زمینه مشخص ع =هستند و می توانند که آن مهارت و توانایی خود را به دیگر افراد کم تجربه منتق کنند و به آنها در همان زمینه ای که توانایی دارند کمک کنند منتور می گویند ، به کاری که منتور انجام می دهد اصطلاخا منتورینگ می گویند ، مهم ریت نوطایف یک منتور در تمام یحوز ها از جمله در بوت کمپ عبارت است از : دانش و تجربیات خود را در اختیار دیگر افراد قرار دهد ، بتواند به سؤالات و نگرانی های افراد دیگر پاسخ دهد ، بتواند درد رابطه با حوزه حرفه ای خود به افراد اطلاعات و مشاوره دهد یا به عبارتی انها ار به خوبی راهنمایی کند ، یک محیط یادگیری ایمن برای ریسک کردن ایجاد می کند ، بتواند رودمپ ترسیم کند یعنی اینکه توانایی ترسیم رودمپ را داشته باشد و …

اشتراک گذاری: